Επιστρέφει
Η πολιτική μας διαρκεί 30 ημέρες. Αν μετά την αγορά σας έχουν περάσει 30 μέρες, δυστυχώς δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή.
Για να δικαιούστε επιστροφή, το στοιχείο σας πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και υπό την ίδια κατάσταση που το λάβατε. Πρέπει επίσης να βρίσκεται στην αρχική συσκευασία.
Ορισμένα είδη αγαθών απαλλάσσονται από την επιστροφή. Τα φθαρτά αγαθά όπως τα τρόφιμα, τα λουλούδια, οι εφημερίδες ή τα περιοδικά δεν μπορούν να επιστραφούν. Επίσης, δεν δεχόμαστε προϊόντα που είναι οικεία ή υγιεινά προϊόντα, επικίνδυνα υλικά ή εύφλεκτα υγρά ή αέρια.
Πρόσθετα αντικείμενα που δεν μπορούν να επιστραφούν:
Δωροκάρτες
Διαθέσιμα προϊόντα λογισμικού
Μερικά είδη υγείας και προσωπικής φροντίδας
Για να ολοκληρώσετε την επιστροφή σας, χρειαζόμαστε μια απόδειξη ή μια απόδειξη αγοράς.
Μην στείλετε την αγορά σας πίσω στον κατασκευαστή.
Υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις στις οποίες χορηγούνται μόνο μερικές επιστροφές (εάν υπάρχουν)
Βιβλίο με εμφανή σημάδια χρήσης
CD, DVD, κασέτα VHS, λογισμικό, βιντεοπαιχνίδι, κασέτα ή δίσκο βινυλίου που έχει ανοιχτεί
Οποιοδήποτε στοιχείο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, είναι κατεστραμμένο ή λείπει εξαρτήματα για λόγους που δεν οφείλονται στο σφάλμα μας
Κάθε στοιχείο που επιστρέφεται περισσότερο από 30 ημέρες μετά την παράδοση
Επιστροφές (εάν υπάρχουν)
Μόλις ληφθεί η επιστροφή σας και επιθεωρηθεί, θα σας στείλουμε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να σας ειδοποιήσουμε ότι λάβαμε το επιστραφέν στοιχείο σας. Επίσης, θα σας ειδοποιήσουμε για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής χρημάτων.
Εάν είστε εγκεκριμένοι, τότε η επιστροφή σας θα υποβληθεί σε επεξεργασία και μια πιστωτική κάρτα θα εφαρμοστεί αυτόματα στην πιστωτική σας κάρτα ή στον αρχικό τρόπο πληρωμής σας εντός ορισμένου αριθμού ημερών.
Λανθασμένες ή καθυστερημένες επιστροφές (εάν υπάρχουν)
Εάν δεν έχετε ακόμη λάβει επιστροφή χρημάτων, ελέγξτε πρώτα ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία πιστωτικών καρτών σας, μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος πριν από την επίσημη δημοσίευση της επιστροφής χρημάτων.
Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Υπάρχει συχνά κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν από την αποστολή επιστροφής χρημάτων.
Αν έχετε κάνει όλα αυτά και εξακολουθείτε να μην έχετε ακόμη λάβει την επιστροφή χρημάτων, επικοινωνήστε μαζί μας στο sales@lensify.net
Στοιχεία πώλησης (κατά περίπτωση)
Μόνο τα αντικείμενα τακτικής αξίας μπορεί να επιστραφούν, δυστυχώς τα στοιχεία πώλησης δεν μπορούν να επιστραφούν.
Ανταλλαγές (εάν υπάρχουν)
Αν αντικαθιστούμε αντικείμενα μόνο αν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα. Εάν πρέπει να το ανταλλάξετε για το ίδιο αντικείμενο, στείλτε μας ένα email στο sales@lensify.net και στείλτε το στοιχείο σας στη διεύθυνση: Lensify OÜ, Narva mnt 5, 10117 Tallinn, Εσθονία.
Δώρα
Εάν το στοιχείο έχει επισημανθεί ως δώρο όταν αγοράζεται και αποστέλλεται απευθείας σε εσάς, θα λάβετε μια πίστωση δώρου για την αξία της επιστροφής σας. Μόλις ληφθεί το επιστραφέν στοιχείο, θα σας αποσταλεί ένα πιστοποιητικό δώρου.
Αν το στοιχείο δεν έχει επισημανθεί ως δώρο όταν αγοράστηκε ή ο δωρητής δώρων είχε παραδώσει την παραγγελία για να σας δώσει αργότερα, θα στείλουμε μια επιστροφή στον δωρητή δώρων και θα μάθετε για την επιστροφή σας.
Αποστολή
Για να επιστρέψετε το προϊόν σας, θα πρέπει να αποστέλλετε το προϊόν σας στο: Lensify OÜ, Narva mnt 5, 10117 Tallinn, Εσθονία
Θα είστε υπεύθυνοι για την πληρωμή των δικών σας εξόδων αποστολής για την επιστροφή του στοιχείου σας. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται. Εάν λάβετε επιστροφή χρημάτων, το κόστος επιστροφής θα αφαιρεθεί από την επιστροφή χρημάτων.
Ανάλογα με τον τόπο κατοικίας σας, μπορεί να διαφέρει ο χρόνος που μπορεί να χρειαστεί για να φτάσει σε εσάς το ανταλλασσόμενο προϊόν.
Αν στέλνετε ένα στοιχείο που ξεπερνά τα € 75, θα πρέπει να εξετάσετε τη χρήση μιας υπηρεσίας παρακολούθησης αποστολής φορτίου ή την αγορά ασφάλειας ασφάλισης. Δεν εγγυόμαστε ότι θα λάβουμε το επιστραφέν στοιχείο σας.