Καλάθι αγορών
×
Έχετε κάποια ερώτηση?
Έχετε κάποια ερώτηση?

Επικοινωνήστε μαζί μας

Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις



Χρόνος και έξοδα αποστολής

Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι 2 έως 5 εργάσιμες ημέρες, εξαρτάται από τον προορισμό παράδοσης.



Φροντίδα των γυαλιών

Σε καμία περίπτωση τα γυαλιά δεν πρέπει να σέρνονται σε σκληρή επιφάνεια. Κατά προτίμηση μην τους αφήνετε για μεγάλο χρονικό διάστημα σε μέρη όπου λαμβάνουν άμεσο φως και υψηλή θερμοκρασία, όπως το ταμπλό ενός αυτοκινήτου. Και χρησιμοποιείτε πάντοτε τη θήκη ή τη θήκη όταν τα μεταφέρετε, αυτό θα αυξήσει τη διάρκεια ζωής των γυαλιών και θα φροντίσει το γυαλί.



Πρέπει να δημιουργήσω έναν λογαριασμό για να πραγματοποιήσω μια παραγγελία;

Δεν είναι απολύτως απαραίτητο. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια παραγγελία χωρίς να χρειαστεί να δημιουργήσετε λογαριασμό. Ωστόσο, η δημιουργία ενός λογαριασμού έχει τα πλεονεκτήματά του: πρώτα απ 'όλα θα έχετε ήδη καταχωρίσει όλα τα δεδομένα σας σε περίπτωση που θέλετε να κάνετε μια νέα αγορά και με τη σειρά σας μπορείτε να λάβετε εκπτώσεις και προσφορές νέων εμπορευμάτων.



Σε ποιες χώρες στέλνουμε;

Γερμανία, Δανία, Ισπανία, Εσθονία, Φινλανδία, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ελλάδα, Κροατία, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Λετονία, Μάλτα, Πορτογαλία, και την Τουρκία.



Ποιες μέθοδοι πληρωμής αποδέχεστε;

Δεχόμαστε το PayPal και όλες τις πιστωτικές κάρτες.



Πώς μπορώ να ακολουθήσω την παραγγελία μου;

Αφού τοποθετήσετε την παραγγελία σας, θα δημιουργηθεί αυτόματα ένας αριθμός παρακολούθησης και θα σας το στείλουμε. Μέσω αυτού του αριθμού μπορείτε να ανατρέξετε σε όλες τις πληροφορίες σχετικά με την αποστολή της αγοράς σας.



Τι πρέπει να κάνω εάν η παραγγελία μου διαρκεί περισσότερο από 2-5 εργάσιμες ημέρες;

Σε περίπτωση που έχουν παρέλθει 2 έως 5 εργάσιμες ημέρες από την αγορά σας και δεν έχετε λάβει ακόμη την παραγγελία, σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας μέσω της σελίδας επαφής μας, καλώντας ή στέλνοντας ένα email στο sales@lensify.net και θα σας βοηθήσουμε να το λύσετε.