Καλάθι αγορών
×
Έχετε κάποια ερώτηση?
Έχετε κάποια ερώτηση?

Επικοινωνήστε μαζί μας

Αποστολές & Επιστροφές

Αποστολές
Κάνουμε διεθνείς αποστολές σε διάφορες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης: Αυστρία, Λευκορωσία, Τσεχία, Κύπρος, Τσεχία, Γερμανία, Δανία, Ισπανία, Εσθονία, Φινλανδία, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Μάλτα, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουηδία και Τουρκία

Οι αποστολές μας διαρκούν από 2 έως 5 εργάσιμες ημέρες για να φτάσουν στον τελικό προορισμό τους, από τη στιγμή της αγοράς.

Αν έχετε ερωτήσεις ή ερωτήσεις σχετικά με παραγγελίες και παραδόσεις, μπορείτε να στείλετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση sales@lensify.net και θα σας εξυπηρετήσουμε ευχαρίστως.

(Λόγω ορισμένων περιορισμών εμπάργκο στην επισήμανση και το περιεχόμενο του προϊόντος, δεν διανέμεται προς το παρόν σε όλες τις χώρες, μεταφέρουμε μόνο σε εκείνους που αναφέρονται παραπάνω).



1. Επιστρέφει για κατασκευαστικά ελαττώματα
Ο Χρήστης μπορεί να επιστρέψει στην LENSIFY OÜ, χωρίς κανένα κόστος, οποιοδήποτε προϊόν έχει κατασκευαστικά ελαττώματα. Είναι πολύ σημαντικό να ληφθεί υπόψη η προέλευση των συμβεβλημένων προϊόντων, επομένως ο χρήστης θα έχει προθεσμία ενός μηνός από την απόκτηση του προϊόντος, για να επικοινωνήσει με την LENSIFY OÜ για να εξηγήσει τους λόγους της επιστροφής. Σε περίπτωση υπέρβασης αυτής της περιόδου, ο χρήστης είναι υπεύθυνος για τυχόν ζημιές ή / και ζημιές.

Η επιστροφή των προϊόντων που παρουσιάζουν εργοστασιακά ελαττώματα κατά τον καθορισμένο χρόνο δεν θα έχει επιπλέον κόστος για τον Χρήστη.

Για να επισημοποιήσει την επιστροφή, ο Χρήστης πρέπει να επικοινωνήσει με το LENSIFY OÜ μέσω του τμήματος επαφής εντός της παραχωρούμενης περιόδου ενός μηνός, όπου θα σας καθοδηγήσει για τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων ή αλλαγής του άρθρου.

Κάθε προϊόν που επιστρέφεται πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο, να διαθέτει όλες τις ετικέτες, τη συσκευασία και, κατά περίπτωση, την τεκμηρίωση, τα ανταλλακτικά και τα αυθεντικά εξαρτήματα που συνοδεύουν το προϊόν. Σε περίπτωση που ο Χρήστης δεν προχωρήσει με αυτόν τον τρόπο, η LENSIFY OÜ μπορεί να διατηρήσει το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή.
Μόλις ληφθεί το προϊόν και αξιολογηθούν τα ελαττώματα, η LENSIFY OÜ θα επικοινωνήσει για να συμφωνήσει σχετικά με την πορεία που θα ακολουθήσει όσον αφορά την αλλαγή ή την επιστροφή χρημάτων.

Η αλλαγή, η αποστολή ενός νέου μοντέλου ή η επιστροφή δεν συνεπάγεται πρόσθετο κόστος για τον Χρήστη.

2. Δικαίωμα απόσυρσης

Στην LENSIFY OÜ είμαστε πεπεισμένοι ότι οι χρήστες μας θα λάβουν τα καλύτερα προϊόντα στην αγορά, ωστόσο, σε περίπτωση που ο χρήστης δεν είναι ικανοποιημένος με τα προϊόντα που παραλαμβάνονται στην παραγγελία του, ο Χρήστης, σύμφωνα με τον Γενικό Νόμο για την Προστασία των Καταναλωτών και Οι χρήστες θα έχουν προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερών για να επιστρέψουν ολόκληρη την παραγγελία ή, αν προτιμάτε, μπορείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε από τα προϊόντα που ήταν μέρος της συνολικής παραγγελίας. Αυτή η διαδικασία γίνεται χωρίς τη συλλογή οποιουδήποτε τύπου εκπτώσεων και χωρίς να χρειάζεται να αναφερθούν οι λόγοι.

Ωστόσο, σε αυτή την περίπτωση, ο χρήστης πρέπει να είναι άμεσα υπεύθυνος για το κόστος επιστροφής της LENSIFY OÜ, είτε επιστρέφει ολόκληρη την παραγγελία, είτε αποφασίζει να επιστρέψει μόνο μερικά από τα προϊόντα της παραγγελίας.

Για μια ακόμη φορά, μέσω των καναλιών επικοινωνίας, μπορούν να σας συμβουλεύσουν σχετικά με τις πολιτικές μας και να σας καθοδηγήσουν στη διαδικασία.

Είναι επίσης σημαντικό να σημειωθεί ότι η LENSIFY OÜ δεν είναι υπεύθυνη για την εταιρεία courier που έχει προσλάβει ο χρήστης για την επιστροφή της παραγγελίας. Ως εκ τούτου, συνιστούμε στους χρήστες μας να ζητούν από την εταιρεία ταχυμεταφορών την απόδειξη παράδοσης, όταν ο courier έχει καταθέσει το προϊόν στα γραφεία της Lensify.

Το κόστος επιστροφής της παραγγελίας (όπως, για παράδειγμα, τα έξοδα αποστολής μέσω εταιρειών ταχυμεταφορών) θα βαρύνει άμεσα τον χρήστη.

3. Πολιτική Αλλαγής Προϊόντος
Η LENSIFY OÜ δεν επιτρέπει την ανταλλαγή μεταξύ προϊόντος που αγοράστηκε από τον χρήστη για άλλο προϊόν που προσφέρεται στον ιστότοπο, χωρίς τυχόν ανωτέρα βία, όπως εργοστασιακό ελάττωμα.

Σε περίπτωση που ο Χρήστης επιθυμεί να κάνει την αλλαγή ενός προϊόντος, πρέπει να ασκήσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης, όπως ορίζεται στο άρθρο 6.2, και στη συνέχεια να αγοράσει το νέο προϊόν που επιθυμεί.